Your browser doesn't support or has enabled JavaScript! JavaScript is required for this site to fully function!

Hoe wordt mijn loonstrook berekend bij meerdere facturen in dezelfde periode?

Indien je meerdere facturen hebt aangemaakt voor dezelfde verloningsperiode, wordt je loonstrook berekend op basis van de facturen voor desbetreffende verloningsperiode/maand. De Belastingdienst kijkt naar je brutoloon gezien over een hele maand: je verloningsperiode. De verloningsperiode selecteer je bij het aanmaken van de factuur.

Alle facturen voor die verloningsperiode worden na betaling bij elkaar opgeteld en er wordt opnieuw een loonberekening gemaakt. Hierbij wordt het reeds betaalde nettoloon in mindering gebracht op het nieuw uit te betalen loon. De laatste loonstrook welke je ontvangt is dan ook leidend voor wat je in die maand verdiend hebt en staat ook op je account bij 'Afspraken'. De oude loonstroken welke je hebt ontvangen worden verwijderd uit ons systeem. De verschillende onderdelen op de loonstrook worden dus nooit dubbel berekend, maar er vindt een herberekening plaats.



Tags

bruto netto maand berekening loonstrook berekenen nettoloon meerdere facturen brutoloon